Pazar, Temmuz 02, 2006

Vişne Şurubu


Bu sıcak günlerde bir bardak soğuk içecekle serinlemek ne kadar keyiflidir. Her yaz vişne mevsiminde annem mutlaka vişne şurubu yapar. Bu sefer bu işi ben devraldım ve cuma akşamı işten gelir gelmez mutfağa girip vişne şurubunu hazırladım. Hazır meyve sularındansa evde kendi yaptığımız içecekler çok daha sağlıklı oluyor. Vişne şurubunun şekerini kendi ağız tadımıza göre azaltıp artırabiliriz.

Malzeme;

1 kg vişne
2 lt su
1 su bardağı tozşeker

Yapılışı;

1. Vişneleri yıkayıp, saplarını ayıkladıktan sonra çekirdeklerini çıkaralım.

2. Vişneleri tencereye alıp üzerine şekeri döküp suyu ekleyerek 10 - 15 dk kadar şeker eriyene kadar kaynatalım.

3. Vişneler çok ezilmeden ocaktan alıp soğuduktan sonra sürahiye doldurup buzdolabında soğutalım.

3 Comments:

Blogger Nezaket said...

Hmmm, cok guzel gorunuyor. Bir sise soguk soda ile karistirip icmek istedim birden. Ellerine saglik. Sevgiler

03 Temmuz, 2006 13:25  
Anonymous Adsız said...

Sayfaniza bir arkadasran atlayarak girdim,iyikide girmisim cok güzel tarifler var,paylasim icin tesekkürler banada beklerim.
http//www.blogcu.com.baharcicegi

06 Temmuz, 2006 22:01  
Anonymous Adsız said...

Enjoyed a lot! Didrex cheapest today City hair new removal york self heating mask private label Canada diet from pill

25 Nisan, 2007 14:11  

Yorum Gönder

<< Home