Pazar, Kasım 12, 2006

Pasta Süsleme Kursu


Geçen hafta uzun zamandır gitmeyi istediğim Şeker Hamuru ile pasta süsleme kursuna başladım. Bu pastada kursta yaptığım ilk pastam...
Coccolat bana göre bu konudaki en iyi kurs. Daha önce kitaplardan deneyerek şeker hamuru ile pasta yapmıştım ama, burada öğrendiğim şeyler çok farklı. Şeker hamuru ile pasta süslemeyi istiyorsanız bu kursa mutlaka gitmenizi tavsiye ederim.

Şeker Hamuru ile kaplama yapmak gerçekten çok farklı uzmanlık isteyen bir konu ve bunu uzmanından öğrenmek büyük şans. Başta Elif Hanım ve Arzu Hanım olmak üzere tüm Coccolat ekibine çok teşekkür ederim.

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Merhaba, pasta çok güzel görünüyor. Bende kendi çabalarımla şeker hamurundan pasta yaptım. Bugün bloğuma koydum. Ama ilk fırsatta coccolat'ın bu kursuna katılmayı düşünüyorum. Bazı malzemelerimi oradan almıştım, bana çok yardımcı oldular.
Sevgiler ve kurs hayırlı olsun.

14 Kasım, 2006 17:20  
Anonymous Adsız said...

kursun hayirli olsun ben de bir suredir burada yasadigim yerde kurs arastirdim ama maalesef bulamadim .eger bulabilirsem sayet ilk firsatta baslamak istiyorum.umarim ogrendiklerini bizimle paylasirsin .sayfani favoriete aldim devamli takip ediyorum .bundan sonra daha SIK bakacagim yapacaklarini simdiden merak ediyorum.sevgiyle kal.

14 Kasım, 2006 21:24  
Anonymous Adsız said...

çok güzel olmuş pastan.ellerine sağlık.bundan sonra bol bol denediklerini bizlerle paylaşırsın sanırım.takipteyim :)

seda
tarifname.blogspot.com

15 Kasım, 2006 00:57  
Anonymous Adsız said...

Merhabalar nasılsınız kursun özelmi ve nerde Ayrıca su böreğin çok güzel çünkü benim su böreği tarifimin aynısı çünkü herkes farklı yapıyor bence en güzeli bu tarif bizde çok meşurdur bende annemden öğrendim çokta güzel yaparım merak ettim memleketiniz neresi ben gümüşhane ellerine sağlık siteni çok beğendim

15 Kasım, 2006 22:01  
Blogger Rakunt ideas said...

Çok güzel olmuş line sağlık evet kursa gitmek bencede bambaşka inşallah oğluş büyüdüğünde bende gideceğim mutlaka

16 Kasım, 2006 15:30  
Anonymous Adsız said...

yaaaa bende istiyorum bi dilim.çok güzel görünüyo elinize sağlık.ya şu şeker hamuru nasıl yapılıyo bi tarif versenize.mersinde böyle bir kurs yok yada ben bulamıyorum pasta yapmaya bayılıyorum.bende tarif istiyorum enazından evde yaparım değilmi ama...

14 Eylül, 2007 01:08  
Anonymous Nihan said...

Çok güzel olmuş pasta. Kursa gitmeden olmuyor böyle güzel çalışmalar. Ben de Ankara Bake Shop'da pasta kursuna katıldım. Pek çok püf noktası ve teknik öğrendim.

12 Mayıs, 2009 12:18  

Yorum Gönder

<< Home