Pazar, Nisan 23, 2006

Peynirli Muffin


Dün öğleden sonra misafir geleceğini öğrenince ne yapacağımı düşündüm. Yapımı kolay ve evdeki malzemelerle hemen hazırlayabileceğim bu muffini yapmaya karar verdim. Bu tariften 9 adet muffin çıkıyor ve çayın yanında gerçekten çok güzel oluyor.

Malzemeler;

2 yumurta
1/2 tatlı kaşığı tuz
1 çay bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
2 çay bardağı un
1 tatlı kaşığı mahlep
1 paket kabartma tozu
100 gr beyaz peynir
100 gr kaşar peyniri
50 gr dilimlenmiş zeytin (siyah, yeşil)
Dereotu

1. Yumurta ve tuzu çırpalım. Süt, sıvıyağ ve mahlep ekleyerek karıştıralım.

2. Un ve kabartma tozunu eleyerek içine ekleyip karıştıralım.

3. Küp küp doğradığımız peynirleri, zeytini ve dereotunu ekleyerek karıştıralım.

4. Muffin kalıpları yağlayıp, unlayalım. Karışımı kalıplara dökelim ve 170 derece fırında 15 - 20 dk pişirelim.

* ölçü olarak aida çay bardağı kullandım

Etiketler:

4 Comments:

Blogger Defne said...

Ebru, cok guzeller, suphesiz cok da lezzetliler. Ellerine saglik. Denemek uzere listeme eklendiler bile.
Sevgiler...

23 Nisan, 2006 23:53  
Blogger Tijen said...

ellerine saglik ebru!
hele asagidaki kalbura basti...
tijen

24 Nisan, 2006 15:00  
Blogger Safran said...

Bu muffinlere bayıldım, ellerine sağlık Ebru, mutlaka deneyeceğim ben de, sevgiler...

26 Nisan, 2006 10:54  
Blogger bembi said...

Merhabalar, peynirli muffin ararken sizin bu tarifinizi ve şu adresteki tarifi buldum; http://www.hatira.net/index.php?topic=1011149.msg1021741

sizin fotoğrafınızı ve tarifinizi kullanmışlar sanırım. sizi bu konuda uyarmak istedim...

28 Haziran, 2007 18:21  

Yorum Gönder

<< Home