Cumartesi, Mayıs 27, 2006

Vişneli Çikolatalı Muffin


Geçen akşam canım çikolatalı birşeyler yemek isteyince hemen mutfağa girip malzemelerime baktım. Elime geçen malzemelerden herhangi bir tarife bağlı kalmadan rastgele bir karışımla bu muffini yaptım. Bu tariften 12 adet muffin çıkıyor. Fırından yeni çıkmış hali ile sıcak sıcak çok güzel oluyor.

Malzemeler;

2 yumurta
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı krema
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı süt
2 çorba kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 çay bardağı un
1 çay bardağı damla çikolata
160 gr bitter çikolata
20-25 adet vişne

Yapılışı;

1. Pudra şekeri ile yumurtayı 6-7 dk hızlı devirde mikserde beyazlaşıp kabarana kadar çırpalım.

2. Krema, süt, sıvıyağ ekleyerek tekrar çırpalım.

3. Kakao, vanilya, kabartma tozu ve unu birlikte eleyerek karışıma ekleyelim ve çırpma teli ile karıştıralım.

4. Damla çikolata ile benmari usulü erittiğimiz bitter çikolatayı ekleyip karıştıralım ve vişneleri ekleyelim.

5. Muffin kalıplarına dökerek, 160 derece fırında 25-30 dk pişirelim.

Etiketler:

6 Comments:

Anonymous yildizcaa said...

merhaba harşak görünüyor, ellerinize sağlık.. :)

29 Mayıs, 2006 13:48  
Anonymous Adsız said...

merhaba ,

acaba şu top kek kalıplarını nereden alıyorsunuz ben migrostan aldım ama onlar yalı kağıt olamadığı için hamur kağıda yapıştı yada acaba benmi bir yanlışlık yaptım.
şimdiden teşekkürler.
aylin

29 Mayıs, 2006 15:14  
Blogger Ebruli Lezzetler said...

Aylin Merhaba,

Kağıt muffin kalıplarını Eminönünde bulunan ve pasta malzemeleri satan Nüans'tan aldım. Ama daha önceden Migrosta satılanlarıda denemiştim aynı sonucu aldım. Herhangi bir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar.

29 Mayıs, 2006 20:19  
Anonymous Adsız said...

Keep up the good work »

16 Mart, 2007 03:42  
Anonymous yemek tarifleri said...

resimli yemek tarifleri
lezzetli yemek tarifleri
yemek tarifleri
yemek tarifi
yemek kursları
yemek tarifi siteleri
kolay yemekler
güzel yemekler
pratik yemekler
türk mutfağı
çin mutfağı
italyan mutfağı
çörekler
Pizza
Pizzalar
Tatlılar
tatlı
kandil simidi
reçel
reçeller
dolma
dolmalar
fransız mutfağı
tatlı tarifleri
hamur işi
soslar
çorbalar
pasta tarifleri
sebze yemekleri
zeytinyağlılar
kurabiyeler
Çorba
Mantı
Köfte
Güveç
Bat
Mücver
Tavuk
Pilav
But
Barbekü
Fasulye
Bonfile
Enginar
Patlıcan
Ispanak

16 Ağustos, 2011 19:52  
Anonymous yemek tarifleri said...

Börek
Baklava
Külbastı
Kereviz
Kebap
Makarna
Pasta
Pastalar
Tandır
Mercimek
Biftek
Sarma
Dolma
Kek
Poğaça
Kurabiye
Pide
Karnabahar
Haşlama
Nohut
Kapama
İncik
Bulgur
Barbunya
Mantar
Zeytinyağlı
Patates
Bakla
Hünkar Beğendi
Kavurma
Lahana
hamsi
palamut
balık
levrek
tava
çipura
Kefal
alabalık
lüfer
istakoz
yengeç
barbunya
dil balığı
gelincik
kolyoz
minakop
mercan
çörek

17 Ağustos, 2011 00:10  

Yorum Gönder

Links to this post:

Bağlantı Oluştur

<< Home