Cuma, Ocak 12, 2007

Domates Çorbası


Havalar soğuduğunda içimizi ısıtan bir kase çorba ararız. Domates çorbası en sevdiğim çorbalardandır. Arşivdeki resimlere bakarken çok uzun zaman önce annemin yaptığı bu çorbayı buldum. Bu aralar yine arşivdeki resimlerden faydalanıyorum malum zamansızlık nedeniyle:(
Bu çorbayı krema ile süsledim. Üzerine bir parça kaşar peyniri ile tadı çok daha güzel olur.

Malzemeler:

2 kaşık sıvıyağ
2 kaşık un
2 kaşık domates salçası
4 adet domates
4 bardak su
Tuz

Yapılışı:

1. Unu yağda kokusu gidene kadar kavuralım. Un kavrulduktan sonra domates salçası ekleyelim.

2. Domatesleri rendeleyerek tencereye ekleyelim. Üzerine soğuk su ekledikten sonra karıştırarak 1 taşım kaynatalım. Tuzunu ekleyelim ve kaynayan çorbayı süzgeçten geçirelim.

Etiketler:

3 Comments:

Blogger Bocuruk said...

Ebru'cuğum,
Ben de çok severim domates çorbasını. Bir de annemin yemek konusunda benden istediği ilk yardım kaynayana kadar başında durup karıştırdığım bir domates çorbasıydı. O günkü çorbanın tadını bir daha hiç yakalayamadım. Ellerine sağlık...

13 Ocak, 2007 00:24  
Anonymous Adsız said...

merhaba,

ben domates çorbasını çok severimde. Böyle güzel süslenmiş bir çorbaya dokunmak istemem :)

ellerinize sağlık

http://misss.blogcu.com

13 Ocak, 2007 19:50  
Anonymous v-pills cinsel geliştirici hap said...

cok super bir tarif

25 Mart, 2013 00:00  

Yorum Gönder

<< Home