Pazar, Eylül 16, 2007

Tekrar Merhaba ! ! !

Önce kısa bir ara olacağını düşündüğüm bu ayrılık istemeden de olsa oldukça uzun sürdü. Sizleri ve yemeklerimi çok özledim. Aslında iş yoğunluğum henüz sona ermedi ama yemek yapmak ve sizlerle paylaşmak burnumda tütüyordu. Bu aralar eskisi kadar zaman ayıramayacak olsam da yine de başlamak istedim.


Sizlerden ayrı kaldığım 5,5 aylık sürede, mutfağa hiç giremedim. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle ev ve iş arasında mekik dokuyup durdum. Bu yoğunluk arasında en güzelide sadece 10 günlük tatil yapabilmem oldu.


Tatilde Batı Akdeniz'i görme fırsatı buldum. Henüz mutfağa girme fırsatım olmadığı için sizlerle tatilde gezdiğim ve çok beğendiğim yerlerin resimlerini paylaşmak istiyorum.

Cenova Limanı





Aix En Provance Meydanı - Marsilya



Herkül Mağarası - Fas (Okyanus dalgalarının açmış olduğu Afrika Kıtası şeklindeki oyuk)


Park Guell - Barcelona




Park Guell - Barcelona (Hanzel&Gratel'in Evi)


















Barcelona



Sagrada Familia Kilisesi - Barcelona



Colomb Anıtı - Barcelona


The Rock - Cebelitarık



Cebelitarık (Solda Afrika Kıtasının ucu, sağda Avrupa Kıtasının ucu görülüyor)


El Hambra Sarayı Bahçesi - Granada (İspanya)



El Hambra Sarayı Bahçesi - Granada (İspanya)



El Hambra Sarayı Bahçesi - Granada (Ağaçlardan yapılan labirentler)


















El Hambra Sarayı - Granada (İspanya)
























El Hambra Sarayı - Granada (İspanya)


















Avrupa Çölü - Granada (İspanya)


















İbiza - İspanya


















Drach Mağarası - Palma De Mallorca (İspanya)


















Palma De Mallorca - İspanya


















Galleria - Milano


















Scala Meydanı - Milano


















Malaga - İspanya


















Malaga - İspanya


















Geminin Aşçısı tarafından karpuz ve sebzelerle yapılan heykel - çiçek buketi

Etiketler:

5 Comments:

Blogger Bocuruk said...

Hoşgeldin:)) Fotoğraflar harika. İyi ki gitmişsin oralara. Tariflerini ve yeni yazılarını bekliyoruz artık.
Sevgilerimle...

16 Eylül, 2007 16:46  
Blogger Defne said...

Hoşgeldin! :)

17 Eylül, 2007 15:37  
Blogger Ebruli Lezzetler said...

Hoşbulduk sevigili arkadaşlarım. En kısa sürede yemeklerimi sizlerle paylaşmaya başlayacağım, inanın bende çok özledim yemek yapmayı ve sizleri.

Sevgiler,

17 Eylül, 2007 17:40  
Blogger Bocuruk said...

Kabul edersen seni yeni oyun için sobeledim. Sevdiğin 3 şeyi bizlerle paylaşmaya vaktin olursa çok sevinirim:)
Sevgilerimle...

17 Eylül, 2007 23:12  
Anonymous Adsız said...

Selamlar,

Gezdiğin yerler harika...

Acaba bu geziyi nasıl organize ettin
tur mudur...kısa zamanda pek çok yer görmüşsün..Eğer tur ise adını verir misin sevgiler..fidan

24 Eylül, 2007 14:36  

Yorum Gönder

<< Home